Dyned kullanımı power point sunumu

7 Kasım 2009 Cumartesi

Dyned ile İngilizce Eğitimleri

DynEd, bireylerin bilgisayar başında kendi kendilerine İngilizce öğrenmelerini sağlayan bir eğitim sistemidir. DynEd ile klasik eğitim yöntemlerine göre 2-3 kat daha etkin ve hızlı öğrenme sağlanabilmektedir. DynEd İngilizce Dil Eğitimi Sistemi dünyanın en geniş eğitim içeriğine sahip bilgisayar destekli dil eğitimi programıdır.

DynEd, dil eğitimcileri, bilgisayar programcıları, nörologlar ve sanatçılardan oluşan bir ekip tarafından tasarlanan dünyadaki ilk ve en etkin çoklu ortam dil eğitimi programıdır. Nöro-bilimsel araştırmaların ışığında “anlama” becerisinden “otomatikleşme” durumuna geçmeyi ve İngilizcenin kalıcı hafızaya yerleşmesini hedefler.

DynEd İngilizce Dil Eğitimi Sistemi ile İngilizce öğrenmeye yeni başlayanlar, sistemin önerilerine uygun olarak çalıştıkları takdirde TOEFL 500 (bilgisayarlı test için 173) düzeyine 360 saatte ulaşabilirler. DynEd eğitim sistemi ile diğer eğitim sistemlerinin sonuca ulaşma süresini kıyaslayan tablo aşağıdadır.

TOEFL 500 Düzeyine Ulaşma Süresi

DynEd İngilizce Dil Eğitimi Sistemi, Destek Yazılımları, Eğitim Yazılımları ve DynEd Eğitmenleri’nden oluşan üçlü bir sistemdir. Destek Yazılımları kullanıcıların çalışmalarının bilgisayar tarafından izlenmesini ve yönlendirilmesini, Eğitim Yazılımları İngilizce dilinin en iyi şekilde öğrenilmesini ve Eğitmenler ise kullanıcıların en doğru yöntemlerle çalışmasını ve dilin kişiselleştirilmesini sağlarlar. DynEd eğitim sistemi bu üç unsurun birlikte kullanılması sayesinde Dünya’nın en başarılı eğitim sistemi olmuştur. Daha detaylı bilgi için lütfen www.dyned.com sitesini ziyaret ediniz.

http://www.medyasoft.com.tr/content.aspx?CtID=888

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder